2014. október 4., szombat

Chapter 1

A hatalmas üvegajtó halkan nyikorgott, mikor benyitottam az edzőterembe. Első utam a recepcióhoz vezetett, ahol talán információhoz juthatok, mi merre van. A narancssárga pult mögött egy platinaszőke, nagymellű és a munkájához szerintem túlsminkelt nő állt. Frissen manikűrözött kezeivel a számítógépen kattogtatott, mikor odamentem. Tekintetét egy pillanat erejéig emelte rám.
- Miben segíthetek? - sóhajtott fel unottan. Ez aztán a kedves segítségnyújtás és munkaszeretet!
- A boksz termet keresem - ahogy ezt kimondtam, szemei elkerekedve állapodtam meg rajtam. Vártam valami hülye megjegyzést vagy hogy kinevet esetleg, de nem. Csupán csak végigmért s idétlenül elmosolyodott.
- Második emelet. Közvetlen az öltözőkkel szemben - aprót biccentettem, ő pedig felkuncogott és újra a monitort tüntette ki ízléstelenül kikent szemeivel.
A folyosón végighaladva csodáltam meg a falakon pihenő kitüntetéseket, érmeket, az egy-egy meccs alkalmával készült képeket és a világbajnoki öveket, amiket bekeretezve láthattam. A termekből néha-néha kihallatszott egy-egy kiabálás, illetve fájdalmas nyögés. Arcom egy pillanatra megrándult; felrémlett előttem apa alkoholtól, vágytól és dühtől felhős tekintete, mely végigsiklott mezítelen testemen... Akaratlanul is beugrott a legeslegelső büntetésem. „Karjain kidagadtak az erek, ahogy meghúzta az engem tartó köteleket. A csípőjén ringó barkácsövön sorakoztak kellékei: ostor, vibrátor, mellbimbócsipeszek, szemmaszk, egy üveg síkosító és egy dobog óvszer. A falról leakasztott egy tollkorbácsot, majd szelíden elmosolyodott és elém lépett. A kezében pihenő segédeszközzel cirógatni kezdte a melleimet, aztán haladt lefelé. Térdre rogyott, lerakta a korbácsot a szőnyegre és megragadta combjaimat. Kegyetlenül beleharapott bőrömbe s lassan belém merítette nyelvét. Hangosan ziháltam, miközben próbáltam kiszabadulni a kötelek szorításából. Apa megelégelte ficánkolásom; felegyenesedett, majd megpofozott és figyelmeztetés nélkül mozgatni kezdte bennem a közepes rezgésfokozatra állított, ezüst színű műpéniszt [...]” Fejemet megrázva csuktam be az öltöző ajtaját, aztán ledobtam a táskámat az egyik padra és leültem melléje. Telefonomra pillantva megnéztem, mennyi az idő s hogy keresett-e valaki. Szerencsére még nem kaptam kéretlen hívást vagy üzenetet apától.
Amint átöltöztem, vállamra dobtam a törülközőm és bementem a terembe. Bemelegítésképp csináltam néhány fekvőtámaszt s felülést, aztán befásliztam a kezeimet és a kesztyűket felvéve püfölni kezdtem a kissé már öreg bokszzsákot. Lábaimmal is mértem rá egy-egy erősebb ütést.
Talán egy óra telt el, mióta elkezdtem az edzést. Egy edző segítségével gyakoroltam és tanultam néhány új ütés-, illetve védelmi technikát. Ahhoz képest, hogy utoljára fél éve voltam edzeni - az épület felújítása miatt esett ki a sport -, csak egy kicsit fáradtam el. Egy üveg víz elfogyasztása után átmentem a konditerembe. Tekintetem azonnal megakadt egy üres futópadon, amire azonnal le is csaptam. Bő negyed óra könnyed futást követően kipróbáltam a hasprést, majd a karerősítő gépet.
- Nem is tudtam, hogy jársz edzeni - lefagytam egy pillanatra, amikor meghallottam a hátam mögül azt a rekedtes, mégis szívmelengető hangot, amiről már az első találkozásunk óta ábrándoztam. Elpirulva fordultam szembe a fiúval, aki lágyan elmosolyodott. - Meglepett, hogy itt talállak.
- Az érzés kölcsönös - motyogtam elmerengve Harry smaragdzöld szemeiben. Haját erős copfban fogadta fel, testét egy szürke póló és egy fekete sort takarta. Mindezt egy neon zöld edzőcipővel párosította.
- Ha már így összefutottunk, talán edzhetnénk együtt is - vetette fel, miközben eltűrt a fülem mögé egy kósza tincset. Aprót bólintottam, mire elvigyorodott. - Gondolom, már kocogtál egy keveset a futópadon és a hasprést se hagytad ki.
- Kipróbálnám, milyen egy énekessel bokszolni. Feltéve, ha nem tántorodik meg egy ilyen faramuci ötlettől - simítottam végig mellkasán, a szemkontaktust végig fent tartva.
- Nem bánom! De nekem ne kezdj el nyavalyogni, ha esetleg erősek az ütéseim - segítette fel a kesztyűimet, majd felvette a sajátjait is. Miután a fogvédők is a helyükre kerültek, kezdődhetett a rögtönzött meccs.

***

Harry-nél jobb bokszpartnerrel még nem találkoztam. Bevallása szerint lenne még mit csiszolnia a horgosain vagy a lábtechnikáján, szerintem pedig kifejezetten profi. Eleinte féltem az ütéseitől, amiket kisebb-nagyobb ügyességgel ki is tudtam védeni. 
- Ha kifújtad magad, lemehetnénk körbefutni a kosárlabdapályát - kortyolt bele ásványvizébe, miközben kivette hajából a gumit. Ujjaival eligazgatta rakoncátlan fürtjeit, majd újra összekötötte a megnőtt, már-már Tarzan frizurájához hasonlító haját. - Esetleg jógázhatnánk...
- Inkább a futás. Túlságosan is fel vagyok pörögve - csináltam pár nyakkörzést, mire Harry a hátam mögé ült. Hatalmas kezeit a vállam és a nyakam találkozásához simította, majd masszírozni kezdett. Beharapott alsó ajakkal élveztem a kedves, ám hatékony gesztust. - Mi minden derül ki még rólad? Jól bokszolsz, értesz a masszázshoz és lányok milliói rajonganak a hangodért meg a testedért. Oké, az utóbbi kettő eddig is nyílt tény volt...
- Neked is vannak még olyan titkaid, amiket biztos vagyok benne, hogy tudni szeretnék. Természetesen nem ilyen pitiáner körülmények között - hajolt a fülemhez s ráharapott a cimpámra, aztán folytatta a masszírozást. Már kezdtem ellazulni, amikor felpattant mögülem és csípőre tette kezeit. - Mielőtt lemennénk a pályára, nyújtsunk egy kicsit! Nem szeretném, hogy baj történjen futás közben...
Negyed órán át nyújtottunk, majd egy-egy pulóvert felkapva kimentünk a szabad levegőre. A pályát magasan felhúzott drótkerítés vette körül; úgy éreztem magam, mintha egy börtön udvarán lennénk, amit igazából betonkerítéssel vesznek körbe. A hatalmas, szintén betonnal bevont terület közepe tájékán helyezték el a kosárpalánkokat. Az eredményjelző az egyik sarokban pihent, kikapcsolva. Harry a fejére húzta pulóvere kapucniját, aztán rám mosolygott. Mélyzöld íriszei ékkőként csillogtak, így még jóképűbbé téve Őt.
- Próbáljunk felvenni egy olyan tempót, ami mindkettőnk számára megfelelő! Ha elkezdesz fáradni, szólj és csak kocogunk majd - minden egyes szavát elraktároztam az agyamba. Felsóhajtottam s küldtem a fiú felé egy bátortalan mosolyt. - Először csak kocogjunk, aztán lassan gyorsítunk a tempón... Jó?
- Oké - szólaltam meg félénken, miközben elindultunk. Hajamat felkötöttem laza kontyba és úgy futottam tovább.
Körülbelül egy órán át róttuk a köröket. Úgy a hetedik kör után kezdtem fáradni. Hevesen dobogó szívvel kapkodtam a lábaimat, míg Harry könnyedén futott előttem. Egy ideig még kocogtam, aztán leültem a betonra. Levegővételem próbáltam szabályozni és nem elájulni, amit nehezen, de sikerült kiküszöbölnöm.
- Jól vagy, Ariana? - lassított le mellettem az énekes, majd leguggolt. Egyik kezét a hátamra simította, miközben aggodalmasan fürkészte arcom. Bólintottam egyet. Rosszallóan megrázta a fejét. - Én nem úgy vettem észre. Gyere, menjünk be! Leizzadtál, még a végén megfázol...
Derekamat átkarolva kísért be a női öltöző tusolóihoz, ahol aztán magamra hagyott. Miután megváltam ruháimtól, beálltam az egyik zuhanyrózsa alá és megengedtem a vizet. A forró gőz azonnal felcsapott. Tusfürdőmért nyúlva beleütköztem valamibe. Vagyis inkább valakibe. Apró sikoly szaladt ki ajkaimon, amikor Harry beállt mögém s körém fonta karjait. Ágaskodó férfiassága nekinyomódott fenekemnek.
- Szóval értek a masszázshoz... Kifejthetnéd bővebben, mire céloztál... - duruzsolta fülembe, miközben hatalmas kezei melleimre tévedtek. Felnyögtem, ahogy morzsolgatni kezdte mellbimbómat. - Hiányzott már, igaz?
Szemeimet összeszorítva élveztem a fiú közelségét és érintéséit. Agyamba akaratlanul is felkapcsolódott a vészjósló lámpa, ezt a szöveget kántálva: Rátok fognak nyitni! Hagyjátok abba, most! Próbáltam elhúzódni Harry-től, de erős szorításából nem engedett. Őszintén szólva, én sem akartam távolabb kerülni Tőle.

-------------------------

Sziasztok!
Itt is lennék a folytatással :) Köszönöm a Prológushoz érkezett 3 kommentárt - Linden Sky és Lulux ♥ -, a 9 pipát, a 18 feliratkozót és a 1.700 megtekintést ♥! Remélem, mostantól többen is írtok meg pipáltok majd :3 További szép estét, jó hétvégét és kitartást a jövő héthez ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

5 megjegyzés:

  1. undorodom... félre ne értsd a történet jó de az ilyen apáktól fúj kiver a víz..tejóég gondolni se merek rá nem hogy leírni.. de azért jó sztori kíváncsi vagyok hogy mi fog kisülni ebből a kis viszonyból Harryvel.. olvastam az előző blogodat. imádtam végre valaki Zaynnel is írt egy nagyon jó blogot. :) siess a következővel

    VálaszTörlés
  2. Honey - Love - Baby! <3
    Először is: sajnálom, hogy még csak most írok, úgy terveztem, hogy mikor felkerül akkor írok, de egy csomó minden közbeszólt, ezért is írok csak most! :)
    Másodszor: Hogy lehet valakinek ilyen apja? Uramatyám... Hogy bírsz ilyet írni? Én akárhányszor próbálok durva részeket/történetet írni, nem tudok, de Te... tudsz! És ezt irigylem benned! :3 Jól van, eltérek már a témától... :D Nekem tetszett, nagyon is! :)
    További szép napot, és hétvégét kívánok! <3
    Linden Sky xx

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jó lett!
    Lulu x.x

    VálaszTörlés
  4. Drága Macy C. Morrow!


    Először is bocsáss meg, hogy hanyagoltalak a megszokott kommenteimmel. Sajnálom, hogy vége lett a "You belong with me" című blogodnak, de egyszer minden jónak vége szakad, és kezdődik egy másik csodálatos dolog. Egyszerűen fantasztikus, eddig nagyon tetszik ez a blogod. Te jó ég. Nagyon sajnálom a csajt. Remélem nem nyitnak rájuk. És Harry, annyira macsó, igazi férfi...jaj alig várom kivárni a következőt. :) <3


    Chixi <3

    VálaszTörlés
  5. szia nagyon de nagyon klasz lett =)
    puszi Heni

    VálaszTörlés