2014. november 15., szombat

Chapter 7

Sweet Dreams (Are Made Of This)
Amint elmosogattam, készítettem egy nagy bögre teát s felmentem a szobámba. A fürdőszoba felől vízcsobogást és dudorászást hallottam. Felvont szemöldökkel raktam le a bögrét az éjjeliszekrényre, majd benyitottam a fürdőbe. Alsó ajkamba harapva cövekeltem le ott, ahol álltam. Harry ádámkosztümben tett-vett a fürdőkád körül, amit gyertyák és rózsaszirmok díszítettek. Amikor észrevett, smaragdzöld tekintete elsötétülve siklott végig rajtam.
- Vízgazdálkodás szempontjából ideális lenne, ha együtt mártóznánk meg - rekedtes hangja hipnotikusan hatott rám. Alig észrevehetően bólintottam, mire elém lépett s szó nélkül kibújtatott a pulóveremből. Egész testemben remegtem gyengéd érintésétől, ahogy kipattintotta és fehérneműstől lerángatta a nadrágomat. Megnyalva alsó ajkát nyúlt a hátam mögé s csatolta ki a melltartóm. Elégedetten hümmögött, ahogy megpördített maga előtt. Sosem voltam szégyenlős. Ezidáig legalábbis nem éreztem ilyesmit. - Fürödjünk, mert kihűl a víz!
Levakarhatatlan vigyorral az arcomon foglaltam helyet a fiúnak háttal. Széles mellkasának dőlve élveztem a gyertyák fényében úszó helység meghittségét. Fejem egy leheletnyit hátrabicsaklott, mikor Harry masszírozni kezdte melleimet. A vállam és a nyakam találkozási pontját fogai közé véve késztetett jóleső nyöszörgésre.
- A kórházban elkezdtünk valamit, csak sajnos megzavartak minket... Megengeded, hogy felidézzem? - suttogta fülembe, miközben egyik kezével végigsimított a hasamon. Hatalmas tenyere a belső combomon állapodott meg. Felnyüszítettem és a csípőm is megemeltem. A fiú forró nyelve feltérképezte fülcimpám. - Ezt vehetem igennek?
- Cs-csinálj már valamit, kérlek...! - nyögtem fel szinte már zokogva. Zihálva mélyesztettem ujjaimat Haz combjaiba, amikor hüvelykujjával körözni kezdett csiklómon. Lábaimat a lehető legszélesebb terpeszbe nyitva nyögtem egyre hangosabban. Megkönnyebbült könnycsepp szaladt le arcomon. Ennyire még sosem vágytam arra, hogy valakinek a nevét sikítva érjem el azt a bizonyos csúcspontot. Az alhasam már veszített, szinte fájdalmasan ugrott össze egy-egy mozdulatnál. - Gyorsabban, Harry! 
- Élvezz el, Ari! - harapdálta a nyakhajlatom mellbimbómat morzsolgatva. Összeszorított szemmel nyögtem egy nagyot. Fehér pöttyöket láttam magam előtt s sípolt a jobb fülem. Ellazultam. Teljesen. Laposan pislogva nyomtam egy puszit az énekes állára. Kisfiús mosollyal az arcán nézett le rám. - Jól vagy?
Biccentettem egyet, majd óvatosan szembe fordultam a fiúval és megcsókoltam. Ágyéka az enyémnek feszült, csókunk szenvedélyesebbé vált. Pihegve nyúltam a tusfürdőért, melyből nyomtam egy keveset a tenyerembe s lassan eldolgoztam Haz mellkasán. Karjait automatikusan emelte fel, hogy azokat is beszappanozhassam. Sarkamra ülve simítottam végig combjait. Amikor férfiasságához nyúltam, elkapta a csuklóm. Értetlenkedve fúrtam tekintetem a fiúéba.
- Nyugodj meg! Éppen úgy akarom a dolgot, ahogy te... De egy ártatlan mozdulat és felrobbannék. Fájdalmas, de az ágyig csak kibírom valahogy - rántott vállat lazán, én pedig felkuncogtam s leheltem egy csókot a szájára. Zavartan pislogva meredt szemeibe. - Nem haragszol?
- Egy ilyen semmiség miatt? Ugyan, Harry... Tudok várni - tűrtem a füle mögé egy kósza tincset, majd én is beszappanoztam magam. Miután leöblítettük a mentolos egyvelegű tusfürdőt, magunk köré tekertünk egy-egy törülközőt. A neszesszeres táskámból előhalásztam a fogkefém s az énekes mellé lépve alaposan fogat mostam. A tükörben is egymást bámultuk. Számat megtörölve mosolyodtam el. - A szavaidból ítélve ma ne reménykedjek abban, hogy egyedül alszok. Igaz?
- Valahogy segítened kell abban, hogy zökkenőmentesen közlekedjek - dobta ki a használt fogselymet a kukába, aztán az alfelére bökött. Kis barátja még a vastag, frottír anyagon keresztül is erőteljesen kidomborodott. Felkuncogtam. - Ez nem vicces!
- Valóban. Inkább szexi és izgató - csaptam játékosan a fenekére, majd visszamentem a szobába. Találomra kirántottam az egyik bőröndből egy hálóinget, amit magamra kaptam egy mamusszal együtt. Vacilláltam azon, hogy vegyek-e fel bugyit vagy nem... Harry biztosan nem díjazná - dörrent rám egy hang a fejemben. Vállat rántva leültem az ágy szélére s elkortyolgattam a már kihűlt teámat. Amikor végeztem, bebújtam a takaró alá. Épphogy lehunytam a szemem, egy izmos kar húzott szorosan magához. Egy cseppet sem sokkolt a tény, miszerint az énekes nem viselt bokszert. Anyaszült meztelenül feszült nekem. Szembe fordultam Vele. - Nem akarsz még aludni?
- Nem, még nem - rázta meg a fejét, miközben a hálóingem alá tévedt a keze. Diadalittas vigyor terült szét arcán. - Ezt már szeretem.
Fölém tornyosulva húzta ki a legfelső fiókot, melyből kivett egy csomag óvszert. Miután felgörgette zászlórúdként ágaskodó büszkeségére, megcsókolt s teljes hosszát belém vezette. Lábaimat reflexszerűen fontam csípője köré. Felváltva szívta és harapdálta a nyakam vagy a melleim. Nyaki csigolyám egyike tisztán hallhatóan roppant egyet, ahogy hátravetettem a fejem. Csípőm megemelve adóztam immáron másodszor az élvezet oltárán, Harry-t követve. Egy-két levezetőkört tolva elhúzódott tőlem és a kukához lépve kidobta a használt kondomot. 
- Mindjárt jövök - mosolygott, aztán kisétált a szobából. Nagyokat pislogva s hangosan ásítozva igazítottam meg a párnámat. Ahogy lehajtottam rá a fejem, el is aludtam. Haz rekedtes kuncogását azonban még tisztán hallottam s bilincsként körém fonódó karjait is éreztem. - Álmodj szépeket, Ari!

-------------------------

Sziasztok!
Szombat az én napom, az estém a történetre hangolom... Önmagamat becsapva írtam meg a folytatást, hiszen ennél romantikusabbra terveztem :) Sebaj, talán majd máskor sikerül :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 4 kommentárt - Névtelen, Heni, Secret Queen és Veronica~ ♥ -, a 11 pipát, a 7.800 megtekintést és a 27 feliratkozót ♥! Remélem, írtok és pipáltok majd! :) További jó éjszakát, pihenésben gazdag vasárnapot és erőt a jövő héthez ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

7 megjegyzés:

  1. Best chapter ever! <3 Jujj ez olyan cuki lett és romantikus.
    Csak így tovább.
    Siess xxx Secret Queen <3

    VálaszTörlés
  2. Úristen *-* Olyan jól írsz, hogy az valami hihetetlen! Imádok tőled olvasni bármi is legyen az :D Csak így tovább és siess a következővel! <3
    xxx

    VálaszTörlés
  3. Honey - Love - Baby! <3
    Nagyon, de nagyon szégyellem magamat, amiért eddig nem írtam! Legszívesebben eltűnnék e tettem miatt, de tudom, hogy akkor már nem tudnék írni neked! Egyszóval nagyon sajnálom, amiért nem írok, de nekem valamiért nem tünteti fel az új bejegyzéseket a blogger! - amúgy már olvastam olyat, hogy valaki másnak sem adta ki az újakat.
    A fejezet tetszett, hűsítő volt a számomra. :) Mást már nem igen tudnék mondani, szóval itt sem vagyok!
    További szép napot, és hétvégét kívánok! <3
    Linden Sky xx

    VálaszTörlés
  4. Szia nagyon jo lett de sajnos nagyon rövid :(
    Millio puszi: Heni

    VálaszTörlés
  5. Drága Mace!♥
    Kicsit elcsépeltnek érzem, ha megint azt mondom "hűha!", de akkor is ezt kell mondanom. Tényleg nem tudom, hogy és miképpen csinálod, de csak olvasok és olvasok és többet akarok. Mindig a legjobb résznél hagysz minket kételyek között, a fejezetek is pont olyan hosszúak, hogy alig bírjam kivárni a következőt.
    Tetszik Ariana és Harry kapcsolata, bár kicsit gyorsnak találtam egyik, de valahogy meg is tudom őket érteni. Hiszen a szerelem ajtóstul ront a házba, és mennyire tud fájni. Na mindegy, nem tartok itt lelki kibeszélést, a lényeg, hogy szerintem aranyosak és érdekesek együtt :D Alig várom a folytatást, remélem, nálad minden jól halad, én csak éldegélek, tanulok, néha-néha írok is azért.
    Az írásról jut eszembe, a Save Me-re kikerült az új blogom ismertetője, ami ugyan nem fanfiction, de ha van kedved nézz be. Tudod, mennyire számít a véleményed!♥
    További szép hétvégét és kitartást a jövő hétre!
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  6. Szia :) Ez nagyon jó es rementikuslett :)♥
    És Arianak és Harrynek nagyon jó kapcsolatavan :D
    És már nagyon dw nagyon várom a kövi részt♥♥

    Puszi Fanni♥♥♥

    VálaszTörlés
  7. szia, köszönöm a cserét, ennek köszönhetően találtam rá a blogodra és most őszinte leszek. Nagyon jó kis sztorinak indult, de a végére kicsit ellaposodott, de ez nem baj, kellenek ilyen laza részek is, de szurkolok hogy minél izgalmasabbra sikeredjen és ne csak a szex körül forogjanak a részek tartalma. Sok sikert! Mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés